Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.06.2016. 15:57

HTZ oprema

Izvor: Akta.ba, 16.06.2016.

Broj: 0103-283-22/16

Datum: 16.06.2016. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b.,člana 70. stav l.,3. i 6. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), člana 42. Statuta Kantonalnog javnog preduzeća za gospodarenje državnim šumama „Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo, broj: OPU-IP-1376/09 od 12.11.2009. godine i Izvještaja i preporuke Staine komisije za javne nabavke u postupku javne nabavke roba broj: 0103-283-3/16 za Lot 1. HTZ oprema, Direktor KJP „Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo,donio je

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se Izvještaj i Preporuka Stalne Komisije za javne nabavke, broj:0103-283-21/16 od 14.06.2016. godine i ugovor za javnu nabavku roba putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda,i to:

• Lot 1. HTZ oprema

 

dodjeljuje se ponuđaču „Uslužnost" Društvo sa ograničenom odgovornosću za proizvodnju uniformi i modne konfekcije, trgovinu i usluge Sarajevo,kao ponuđaču koji je u predmetnom postupku javne nabavke roba dostavio ponudu u iznosu od 25.406,30 KM bez uključenih iznosa pripadajućih indirektnih poreza, odnosno PDV-a,koja zadovoljava kriterij najniže cijene,a u svemu prema Ponudi izabranog ponuđača protokolisanoj pod brojem:0103-283-17/16 od 27.05.2016.godine.

 

Član 2.

Prijedlog Ugovora o javnoj nabavci roba navedenih u članu l.ove Odluke, dostaviće se na potpis izabranom Ponuđaču,po proteku roka od 10 dana,računajući od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

 

Član 3.

Ova Odluka objaviće se na web-stranici www.sarajevo-sume.ba, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke predmetnih roba,u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14).

 

Član 4.

U skladu sa članom 71. Zakona o javnim nabavkama BiH ,ponuđači koji su učestvovali u postupku javne nabavke roba broj : 0103-283-3/16 - za Lot 1. HTZoprema najkasnije u roku od 7 dana bit će obaviješteni o rezultatima postupka,te će se istim uz obavještenje dostaviti i ova Odluka i Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj:0103-283-20/16 od 08.06.2016. godine.

 

Član 5.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i traje do 31.12.2016 godine.

 

Obrazloženje

Odiukom o pokretanju postupka javne nabavke roba putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda, broj:0103-283-2/16 od 17.02.2016. godine pokrenut je postupak javne nabavke roba za potrebe KJP „Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo u 2016.godini putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda, i to: Lot 1. HTZoprema.

Procijenjena vrijednost javne nabavke predmetnih roba u vrijeme donošenja naprijed navedene Odiuke za Lot.l HTZ oprema 25.572,30 KM bez uključenih iznosa pripadajućih indirektnih poreza,odnosno PDV-a. Postupak je proveden sa objavom Obavještenja o javnoj nabavci roba na Portalu javnih nabavki,broj:1177-7-l-35-3-29/16 od 01.04.2016.godine.

U skladu sa članom 7. naprijed navedene Odluke ,Služba za marketing i komercijalne poslove Preduzeća uputila je zahtjeve za dostavljanje ponuda,broj: 0103-283-16A/16,odnosno Tendersku dokumentaciju broj: 0103-283-16/16 ,sljedećim ponuđačima roba:

1.         „Grube" doo Banja Luka,

2.         „Enemon" doo Breza,

3.         „Uslužnost" doo Sarajevo.

Postupak javne nabavke predmetnih roba provela je Stalna komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Direktora Preduzeća, broj:0103-152-l/16 od 15.01.2016. godine.

Nakon provedenog postupka javne nabavke predmetnih roba Stalna Komisija za javne nabavke dostavila je Direktoru IOP „Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo Izvještaj i Preporuku, broj: 0103-283-21/16 od 14.06.2016. godine,te kao sastavni dio istog Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda, broj:0103-283-20/16 od 08.06.2016. godine i Zapisnik sa javnog otvaranja ponuda za javnu nabavku roba,broj:0103-283-3/16-za Lot 1. HTZ oprema, broj:0103-283-19/16 od 27.05.2016. godine.

U postupku po Izvještaju i Preporuci,gornji broj i datum ,utvrđeno je da je Stalna komisija za javne nabavke blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačiniia Zapisnik sa javnog otvaranja ponuda za javnu nabavku roba, broj:0103-283-3/16-za Lot 1. HTZ oprema, broj:0103-283-19/16 od 27.05.2016. godine i Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj:0103-283-20/16 od 08.06.2016. godine,te da je uvidom u naprijed navedno utvrđeno slijedeće:

Krajnji rok za dostavljanje ponuda bio je 27.05.2016.godine do 09:00 sati,a javno otvaranje ponuda zakazano je za 27.05.2016.godine sa početkom u 11:30 sati u Direkciji Preduzeća ,ul. Maršala Tita 7/II.

Dana 27.05.2016.godine u 11:30 sati Stalna komisija je pristupila javnom otvaranju ponuda za Lot 1. HTZ oprema, te je utrvđeno sljedeće:

da je do roka utvrđenog zahtjevom za dostavljanje ponuda 1 (jedan) ponuđač dostavio svoju ponudu,i to:

1. Uslužnost" doo Sarajevo

 

da je u postupku provjere kvalifikacija ponuđača utvrđeno da je ponuda dostavljena od strane kvalificiranog ponuđaca koji je ispunio minimum zahtjevanih kvalifikacionih uslova utvrđenih u zahtjevu za dostavljanje ponuda odnosno Tenderskoj dokumentaciji, broj: 0103-283-16/16, te da su se u skladu sa članom 88. stav 3. Zakona o javnim nabavkama BiH stekli uslovi za izbor najpovoljnijeg ponuđača čija ponuda zadovoljava kriterij najniže cijene tehnički zadovoljavajuće ponude.

 

U postupku donošenja ove Odluke,posebno su cijenjene činjenice da je Stalna komisija za javne nabavke pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije,broj:0103-283-16/16.

 

U postupku ogene provedenog postupka, Direktor Preduzeća nije našao razloge,nepravilnosti niti propuste u radu,koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javnu nabavku.

 

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Stalna komisija za javne nabavke u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH i Tenderskom dokumentacijom,broj: 0103-283-16/16.

 

Uvidom u priloženu dokumentaciju,nesporno je da je izabrani ponuđač najbolje ocijenjen zbog: najniže cijene,kako slijedi:

Naziv ponuđača

Ukupna cijena ponude bez PDV-a

1.

Uslužnost doo Sarajevo

25.406,30 KM

 

Iz naprijed navedene tabele vidljivo je da je izabrani ponuđač „Usluznost" doo Sarajevo, ul.Branilaca Sarajeva br.39, 71000 Sarajevo izabran primjenjujući kriterij najniže cijene,koja je ponuđena u iznosu od 25.406,30 KM bez uključenih iznosa pripadajućih indirektnih poreza, odnosno PDV-a.

Imajući u vidu sve naprijed navedeno,a u skladu sa članom 64. stav 1. tačka b. Zakona o javnim nabavkama,odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

Pouka o pravnom lijeku:

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba,najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke.

Žalba se izjavljuje ugovornom organu KJP "Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu ul. Maršala Tita 7/II,Sarajevo.

Žalba se podnosi u dovoljnom broju primjeraka,a koji ne može biti manji od 3 (tri) primjerka.

 

DOSTAVUENO: 

1. „Usluznost" doo Sarajevo, ul.Branilaca Sarajeva br.39, 71000 Sarajevo           

2. Predsjedavajućem Komisije za javne nabavke

3. Sekretaru Komisije za javne nabavke

4. Službi za marketing i komercijalne poslove

5. Službi za opće,pravne i kadrovske poslove

6. Arhivi Preduzeća

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: